Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 29 Feb 2024 14:49:12 +0200

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/00392 aadressile Harju maakond, Saku vald, Saku alevik, Staadioni 
tänav// Teaduse haljak// Teaduse tn 3a// Teaduse tänav// Tiigi tänav (null) 
ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Teaduse tn ja 11340 Tallinn-Saku-Laagri tee 
(Tallinna mnt) ning Tiigi tn ja 11342 Saku-Tõdva tee (Traani tee) 
ristumisalade vahetusläheduses projekteerimiseks on tarvis riigitee valdaja 
arvamust. Ootame Transpordiametilt tähelepanekuid projekteerimistingimuste 
eelnõu kohta, kui neid esineb.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26903481>  (menetlus nr: 
411799), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 10.03.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (KALEV EENSAAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister